вторник, 1 септември 2009 г.

Габровски хумор






На габровски колибарин се разболяла жената.Свидело му се за парите,но нямало как и тръгнал да търси лекар.Насред пътя се досетил за нещо,върнал се и повикал:
- Пено,ако усетиш, че нещо няма да те бъде,духни поне лампата, да не гори газта напразно.



- Защо плачеш? - запитал минувач едно дете на улицата.
- Мама ми беше дала левче и аз го загубих.
- Ето ти левче.Недей плака.
Детето заплакало по-силно.
- Защо плачеш сега?
- Защото ако не бях го загубил, сега щях да си имам две левчета.


- Свободен ли си днес?
- Да.
- Утре на обяд?
-Свободен съм.
- А в други ден?
- Не,защо питаш?
- Исках да те поканя на обяд.


За да не плаща на майстор, габровец сам се заел да поправи покрива на къщата си.
Подхлъзнал се и падайки край прозореца на кухнята извикал:
- Жено, днес за мен обяд не готви.

Кадри от филма "Хитър Петър"



Няма коментари:

Публикуване на коментар